Симбіотичне календарно-тематичне планування уроків
інформатики для 2 класу за новою програмою НУШ (2019-2020 навчальний рік)
Дата
уроку
|
Програма Р.Б. Шияна
|
Програма О.Я. Савченко
|
Примітка
|
|
Тема уроку
|
Тема уроку
|
|||
|
Змістова
лінія «Я у світі інформації» (Дані. Інформація. Моделі)
|
Інформація.
Дії з інформацією
|
|
|
1.
|
|
Інструктаж з БЖД.Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про
інформацію. Кодування інформації кольорами.
|
|
|
2.
|
|
Інструктаж з БЖД.Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації
за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова
|
|
|
|
Змістова лінія «Я у світі інформації» (Дані. Інформація. Моделі)
|
Об’єкт.
Властивості об’єкта.
|
|
|
3.
|
|
Інструктаж з БЖД.Поняття
об’єкту, його властивості. Спільні та відмінні ознаки об’єктів.
|
|
|
|
Змістова лінія «Я у світі інформації» (Дані. Інформація. Моделі)
|
Створення
інформаційних моделей. Змінення готових. Використання.
|
|
|
4.
|
|
Інструктаж з БЖД.Програми для
створення за змінювання графічних зображень.
|
|
|
5.
|
|
Інструктаж з БЖД.Змінювання
готових зображень.
|
|
|
6.
|
|
Інструктаж з БЖД.Створення
зображень. Зображення з геометричних фігур.
|
|
|
7.
|
|
Інструктаж з БЖД.Доповнення
зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.
|
|
|
8.
|
|
Інструктаж з БЖД.Створення
зображень за зразком.
|
|
|
9.
|
|
Інструктаж з БЖД.Сервіси для
перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї,
екскурсії до музеїв.
|
|
|
10.
|
|
Інструктаж з БЖД.Онлайнові
графічні редактори. Редагування малюнків за допомогою смартфонів.
|
|
|
|
Змістова
лінія «Я і цифрові пристрої»
|
Комп’ютерні
пристрої для здійснення дій із інформацією.
|
|
|
11.
|
|
Інструктаж з БЖД.Пристрої для
роботи з інформацією.
|
|
|
12.
|
|
Інструктаж з БЖД. Люди і
машини. Інтелектуальна поведінка машин. Передавання інформації від людини до
пристрою і навпаки.
|
|
|
13.
|
|
Інструктаж з БЖД.Увімкнення
та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого
столу.
|
|
|
14.
|
|
Інструктаж з БЖД.Організація
робочого місця під час навчання з різними пристроями.
|
|
|
|
Змістова
лінія «Комунікація та співпраця»
|
Комп’ютерні
програми. Меню та інструменти
|
|
|
15.
|
|
Інструктаж з БЖД.Використання
пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання
текстів (літературне читання), слухання мелодій (музичне мистецтво).
|
|
16.
|
|
Інструктаж з БЖД.Виділення
обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших
маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів.
|
|
|
17.
|
|
Інструктаж з БЖД.Клавіатура.
Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.
|
|
|
18.
|
|
Інструктаж з БЖД.
Вдосконалення навичок роботи з клавіатурою.
|
|
|
|
Змістова лінія
«Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві»
|
Комп’ютерні
програми. Меню та інструменти
|
|
|
19.
|
|
Інструктаж з БЖД.Початкові
уявлення про Інтернет.
|
|
|
20.
|
|
Інструктаж з БЖД.Поняття
браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки
керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання.
Закладка.
|
|
|
21.
|
|
Інструктаж з БЖД.Робота з
комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Саморегуляція
під час роботи з цифровими пристроями.
|
|
|
22.
|
|
Інструктаж з БЖД. Пін-коди і
паролі (текстові, графічні, цифрові, тактильні, фотопаролі, паролі-зображення
тощо), їх призначення та доцільне використання
|
|
|
23.
|
|
Інструктаж з БЖД. Правила
безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна
(особиста, сімейна) та публічна інформація. Авторство контенту (власне і
чуже). Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.
|
|
|
24.
|
|
Інструктаж з БЖД. Як уникнути
цькування і діяти у випадку образ у цифровому спілкуванні. Програмні засоби,
які полегшують спілкування з людьми із особливими потребами.
|
|
|
25.
|
|
Інструктаж з БЖД.Пошук
зображень в Інтернеті. Право на зображення. Розрізнення дозволів на
використання чужих зображень. Емотикони, інформаційні знаки.
|
|
|
|
Змістова лінія «Моя цифрова
творчість»
|
Лінійні алгоритми.
|
|
|
26.
|
|
Інструктаж з БЖД.Поняттям
команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці.
|
|
|
27.
|
|
Інструктаж з
БЖД.Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання
послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.
|
|
|
28.
|
|
Інструктаж з БЖД.Ігрові
вправи з надання команд виконавцям з використанням навчального середовища
«Сходинки до інформатики» (гра «Садівник»)
|
|
|
29.
|
|
Інструктаж з БЖД.Заповнення
таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки. Створення простих лінійних
алгоритмів учнями.
|
|
|
30.
|
|
Інструктаж з БЖД.Створення
малюнку на основі лінійного алгоритму.
|
|
|
31.
|
|
Інструктаж з БЖД.Електронні
тексти. Шрифт. Кольори і оздоблення. Оформлення текстів. Форматування тексту
на основі лінійного алгоритму вчителя.
|
|
|
32.
|
|
Інструктаж з БЖД.Збереження
інформаційних продуктів на пристроях на основі лінійного алгоритму у вигляді
інструкційної картки.
|
|
|
33.
|
|
Інструктаж з БЖД.Створення
власних літературних творів за допомогою текстових та графічних редакторів.
Презентування власних ідей, думок та інформаційних продуктів перед
аудиторією.
|
|
|
34.
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення
і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Інструктаж з
БЖД.Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.
|
|
|
35.
|
|
Інструктаж з БЖД.Повторення
і систематизація навчального матеріалу за рік. Інструктаж з БЖД.Робота з комп‘ютерними
програмами на розвиток логічного мислення.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар